מיץ אלו-ורה לשתייה

מכיל שפע ויטמינים ומינרלים, ביניהם ויטמין B12 הנדיר הנמצא בשני מיני ירק בלבד, חומצות אמינו ומגוון רחב של חומרים אחרים. ג'ל האלו ורה אם כן, הוא תוסף תזונה חיובי ביותר לצמחונים וטבעונים. בג'ל נמצאת גם חומצה פולית המומלצת לנשים המתכננות הריון. בסך הכל, זהו ספק של שבע חומצות האמינו החיוניות לפיתוח התאים אשר אינן מיוצרים בגוף.

משקה תזונתי זה מכיל כל כך הרבה חומרי תזונה, שקשה לקטלג את כל היתרונות המדווחים. דבר אחד ברור : למיץ האלו ורה השפעה חיובית מהותית על בריאותם וסגנון חייהם של רבים. בגלל רב גוניות החומרים הטבעיים שבמיץ האלו ורה, יכולים אנשים שונים להפיק יתרונות שונים על פי הצרכים הספציפיים של גופם לתוספות תזונה שונות.

הצרכים המדווחים ביותר הם עזרה במערכות עיכול בעייתיות כמו תסמונת המעי הרגיז ודיברטיקוליטיס. אחרים מדווחים על שיפור בבעיות עור כמו ספחת (פסוריאזיס) ואקזמה. יש כאלה המספרים על השפעות טובות במקרים של דלקות מפרקים או אסטמה. היתרונות המדווחים כה מגוונים שלא פלא שהצמח קיבל את הכינוי "צמח הקסם". גם כאלה שאינם סובלים מבעייה כלשהיא, מדווחים שהם חשים שיפור באיכות החיים שלהם ובהרגשתם הטובה.

מנקה ומזין את מערכת העיכול,עוזר ומונע דלקות וכיבים בקיבה ובתריסריון, דלקת המעי הדק והמעי הגס. הג'ל הוא אנטי פטרייתי, אנטי ויראלי, אנטי חיידקי (למשל כנדידה), סותר יתר חומציות, עוזר בצרבות, הקלה ומגרנות ואסטמה, שיפור ברמת הסוכר בדם. מעודד ספיגת מזון במעיים. עוזר במקרי עצירות, פריחות בעור, אקזמות, אלרגיות, כאבי ראש, פסוריאזיס ודלקות עור שונות.