דף נחיתה,למה כדאי לבנות דפי נחיתה?

כיום יותר ויותר אנשים פונים לבניית דפי נחיתה,מטרתו של דף הנחיתה או עמוד נחיתה הינו להביא את הגולש לכפתור "יצירת קשר" אשר נמצא בדף. להבדיל מאתר המספק לגולש כמויות מידע מאוד גדולות על העסק, המטרה של דף הנחיתה הוא שישאר לגולש טעם של עוד ולרוב זה מה שמפנה את הגולש לטופס צור קשר בדף.
באינטרנט יש הרבה מאוד עצות לבנייה נכונה של דף נחיתה (ולרוב כדי להישמע לעצות אלה הם בהחלט יכולות לשפר לכם את הדף הנחיתה) הנה כמה מהעצות שאני יכול לתת לכם:

1) להוסיף תמונות ממוקדות לדף נחיתה מכוון שזה תמיד מושך יותר את העין ובכך מגדיל את סיכויי ההמרה שלכם. לדוגמא אם אתם הייתם נתקלים בדף נחיתה ללא צבעים וללא תמונות שימחישו את מטרת הדף ויוסיפו עניין, אני מנחש שתצומת הלב שלכם לא הייתה מופנת לדף הנחיתה אלה יותר לכפתור "הקודם" אשר נמצא בדפדפן. לכן המשפט המיושן "לא יהיה לך הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני" תקף גם בבניית דפי נחיתה,לעומת  זאת אם הייתם נתקלים בדף נחיתה עם צבעים יפים ותמונות ממוקדות למה שהדף נחיתה מציע,אני חושב שתשומת הלב שלכם תוקדש יותר לדף נחיתה.

2) להבליט את הכפתור יצירת קשר של הדף נחיתה מכוון שאסור אף פעם לשכוח מה המטרה. ובמקרה הזה המטרה היא לפתות את הגולשים שישלחו את הטופס ליצירת קשר, לכן בהיקש לוגי ניתן להבין כבר לבד שלטופס יש חשיבות עליונה בדף נחיתה והוא הרבה יותר חשוב מהתוכן ומהתמונות,משום שהטופס  הוא זה שמפרנס אותכם ולא צורתו וכיתובו של דף הנחיתה ולכן צריך לעשות את הטופס מיוחד הרבה יותר מהתוכן.  


3) בדף נחיתה צריך שללקוח יהיה נוח ליצור קשר,לא מזמן קראתי באיזה ספר שרוב הלקוחות שמפסיקים לעבוד עם עסקים, מתלוננים על יחס גרוע. וגם בדף נחיתה זה בה על די ביטוי בטופס ליצירת קשר. תמיד צריך להקל על הגולש ולתת לו את כול הכלים כדי שיצור קשר דווקא איתכם, לדוגמא ניקח את דף נחיתה X ודף נחיתה Y בדף נחיתה X כתוב בטופס יצירת קשר:

ניתן לפנות אלינו בטופס הבא 
שם:
בקשה:

לעומת זאת בטופס יצירת קשר בדף נחיתה Y כתוב

 אהבתם את הדף נחיתה? נשמח אם תפנו אלינו בדרכים הבאות:
במייל:
בטלפון:
בפקס:
בפייסבוק:
או שפשוט תוכלו למלאות את הטופס יצירת קשר
שם:
בקשה/עצה/תלונה:

ועכשיו בכנות לאיזה דף נחיתה הייתם פונים ? 

אני כיום מנהל את המערכת פר ליצירת דפי נחיתה מעוצבים חינם http://per.co.il/ ובמערכת שלי תוכלו ליצור דף נחיתה בחינם ולישם את מה שלמדתי כאן 

המשך גלישה מהנה!