shim

כתיבת תוכן שיווקי

צוות אסטרטג מתעסק בעולם האינטרנטי הכולל בין היתר עשייה קריאטיבית, שכן עיקר כוחו  של אתר אינטרנט טמון בכתיבת התוכן השיווקי לאתרים, למוצרים ולכל דבר יצירתי ומקורי אחר ...

אני בטוח שלא פעם שאלתם את עצמכם איך קורה שלמרות שאתם משקיעים כסף רב וזמן יקר באתר שלכם, היחידים שנכנסים אליו הם רק החברים הקרובים שלכם האם זה שיווק לא טוב? קידום רע במנועי חיפוש?  אולי מלל חובבני שכתבת או שכתבת על מנת שישווק את אתרך אך נכתב בצורה שאיננה מקצועית וכו'.

אחד הדברים המהותיים בכתיבה שיווקית נכונה הוא לדעת ליצור תוכן שמצד אחד יעניין אותנו כגולשים ומצד שני יקדם את המטרה לשמה התכנסנו כאן- הגדלת הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. אחת הטכניקות המוכרות ביותר נקראת "השתלה".

אין מדובר על השתלת לב פתוח כי אם על השתלת מילה מבוקשת. המטרה של צוות הכותבים המוכשר שלנו היא לקחת את מילת החיפוש המבוקשת ולשתול אותה אגב בתוך הטקסט. הטקסט שיוגש לקורא יהיה מעניין,לעתים מצחיק או מרגש אולם הדבר החשוב ביותר הוא שהמילה שהלקוח רוצה תקודם מבלי שהגולש ישים לב שהוא קורא למעשה תוכן מוזמן.

באסטרטג אנו מעסיקים אנשי תוכן וקריאייטיב מוכשרים ומיומנים אשר רק מחכים לאתגרים חדשים. לכל בעל מקצוע יש את כלי העבודה שלו, תוכלו לראות שאצלנו עובדים עם שני כלי עבודה עיקריים: ראש ועט. בעזרת הראש אנחנו חושבים תוכן יצירתי ומקדם אתרים ובעזרת העט אנחנו מיישמים את זה הלכה למעשה.

אתם מוזמנים ליצור עימי קשר בנוגע לכתיבת תכנים לקידום אתר, קופירייטינג, תוכן שיווקי, שכתוב תכנים, ולייעוץ בכל נושא אחר הקשור לכתיבה:  יוגב חשאי 054-2279950
כמו כן ניתן ליצור עמנו קשר בטופס המצורף
 

צור קשר

קיבלת ליד מדף הנחיתה שלך
CAPTCHA
אתגר זה נועד לוודא שהינך אנושי כדי למנוע "ספאם".
7 + 10 =

עדכונים


shim