shim

כתיבת תכנים מנקודת מבט של קופירייטר

 כתיבת תכנים ברשת הפך להיות מרכיב הכנסה מרכזי לחברות רבות. ישנן כיום עשרות אם לא מאות אתרים שעוסקים באספקת תכנים כאלו ואחרים. במה שונה כתיבת תכנים לאינטרנט מכתיבה רגילה?

כתיבה לאינטרנט צריכה להיות בעלת מסר מהיר וברור. בעידן המהיר של ימינו לחדות המסרים יש יתרון משמעותי וחשוב על פני מסרים ארוכים ומורכבים. כאשר אדם מסויים מבקש לפרסם תוכן באתר כלשהו ברשת, הוא ישאף שהמסר אותו הוא רוצה להעביר יהיה קצר וקולע.

מסר טוב באינטרנט אינו דבר של מה בכך ודורש הבנה כלשהי ברזי המשחק. לכן מפאת הביקוש הגבוה לתכנים באינטרנט, ישנן חברות שעוסקות באופן מרכזי בכתיבת תכנים, זאת מתוך הבנה של צורך ההולך וגובר באספקת תוכן שוטפת. כתיבת תכנים טובה משדרת לקהל יעד מסויים ולוכדת את עינו.

מצאתי שקופירייטר זה הג'וב בשבילי, לאחר שלא הצלחתי להתקבל לעבודה בעיתון, או לחלופין בעלון המקומי. אל תחשבו שזה פשוט, זאת טכניקה לא פשוטה שרק באמצאות הרבה זמן וריכוז מגיעים בה למיומנויות גבוהות. כיום אני כותב עבור חלק מהאתרים המובילים בכתיבת תכנים והגעתי לממוצע של 2000 מילה ליום.

תנסו אתם להגיע לכאלו מספרים, אפילו דבורה עומר בכל הספרים שלה, לא מגיעה למה שכתבתי בחצי שנה. וכשאני אומר כל הספרים, אני מתכוון גם לכל סדרת ג'ינג'י. אם גם אתם רוצים לכתוב תכנים באינטרנט או לקבל

שירותים מחברה מובילה כנסו ל"אתר המקור", אתר הבית שלי התרשמו מעבודותיי בכתיבת תוכן באינטרנט.
במידה ותרצו לעבוד כקבוצה שכותבת ומתרגת תכנים ניתן לפנות לאתר טרנסלייטס המתמחה בכתיבת תכנים ושירותי תרגום

צור קשר

קיבלת ליד מדף הנחיתה שלך
CAPTCHA
אתגר זה נועד לוודא שהינך אנושי כדי למנוע "ספאם".
1 + 9 =

shim