בית | בניית דף אינטרנט

בניית דף אינטרנט

בניית אתר אינטרנט או בניית דפי אינטרנט נועד למטרות פרסום או למטרת שיתוף מידע, הקמת דפי אינטרנט היא חובה לכל אחד אשר מתכנן להשתמש בכלי האינטרנט למטרותיו השונות.

דף אינטרנטי הוא בעצם עמוד ברשת אשר מתוכנת באמצעות תוכנות כדוגמת html ונתמך בדפדפן. בנייה של מספר דפי אינטרנט עם קישורים ביניהם מייצרת אתר אינטרנט. דפי אינטרנט יכולים להכיל תוכן סטטי אשר נקבע מראש או תוכן דינאמי התלוי במשתמש, כדוגמת דף אינטרנט המכיל את פרטי חשבון הבנק האישי.

עמוד נחיתה הינו דף אינטרנט איכותי

עמוד נחיתה הוא בעצם דף אינטרנט שאליו מגיעים הגולשים ע"י מנוע החיפוש או באמצעות פרסומות המפוזרות ברחבי הרשת. ייחודם של דפי נחיתה הוא במיקודו של הגולש למידע הרצוי.

בחיפוש אחר שירותים או מוצרים באינטרנט, הגולש יכתוב את מילות החיפוש הרצויות במנוע החיפוש. דפי נחיתה מיועדים להכווין ישירות למידע הרלוונטי, ולמנוע את זמן החיפוש של הגולש אחרי המידע הרצוי באתר. זאת כיוון שגולש שיתעכב זמן רב מידי בחיפוש אחר המידע הרלוונטי, יעבור הלאה וסיכוי גדול שיימצא את מבוקשו באתר אחר. דפי נחיתה אשר מתוכננים ומעוצבים בצורה נכונה, יגדילו את קהל לקוחותיו של האתר.

יצירת עמוד נחיתה מוצלח

מטרת עמוד הנחיתה היא חיבורו של הקליינט הפוטנציאלי ישירות אל המידע או השירות הרלוונטי, ובכך לתרום בהכוונתו לרכישה או להורדה של תוכנה ישירה. כאשר בונים עמודים (דפי נחיתה) חשוב שיהיו ממוקדים ככל האפשר, שכל הפרטים הרלוונטיים יופיעו בראש העמוד ללא צורך בגלילה, ושהמבצעים האטרקטיביים (במידה ויש) יופיעו בשורה השנייה לאחר כותרת העמוד.