בית | עמוד נחיתה בפייסבוק

עמוד נחיתה בפייסבוק

בעידן של היום, בו רשת פייסבוק הינה הרשת החברתית הגדולה בעולם , הופך הפרסום דרך עמוד נחיתה בפייסבוק כמשתלם ביותר.

מטרת עמודי נחיתה אלו היא למשוך כמה שיותר גולשים להיכנס לדפי הנחיתה הקיימים בפייסבוק ולגרום להם, בלחיצת כפתור, או לינק כלשהו להניע אותם לפעולה אקטיבית כגון: רכישת מוצר כלשהו, הרשמה לנושא מסוים, השארת פרטים אישיים וכו...

יתרונות פרסום באמצעות עמודי נחיתה בפייסבוק

השימוש באתר הוא חופשי וללא תשלום ומקבץ בתוכו אין סוף קבוצות ומעגלים חברתיים המקיימים קשר ביניהם.
ברגע שאחד הגולשים נחשף לעמוד נחיתה בפייסבוק או למספר דפי נחיתה, בוחר לבצע שם קנייה כלשהי או נרשם להצטרפות לאירוע זה או אחר, מיד באפשרותו להעביר את המידע ליתר חבריו שבקבוצה.

במקרה כזה ובתוך מספר שעות, יכולים עשרות ואף מאות גולשים להתוודע לפרסום הנמצא בדף הנחיתה.
הפרסום בעמודי הנחיתה יכול להגיע לקבוצות שונות ומגוונות מכל האוכלוסיה.

עמודי הנחיתה בפייסבוק יכולים להיות קטנים ואף גדולים ומושקעים

חשוב להקפיד על עיצוב אטרקטיבי ומקצועי, הוספת תמונות מעוצבות וצירוף קישורים שונים.
יש להקפיד גם על המלל הראוי. שיהיה מקצועי, רהוט, קצר וקולע.

יתרונות ביצירת דף נחיתה בפייסבוק לעומת דף נחיתה אינטרנטי רגיל

הם בכך שגולשי פייסבוק נמצאים במקום שהם מכירים, מקושרים לקבוצות ומעגלים בעלי עניין משותף, ורובם גולשים באתר שעות רבות.
כאשר אנו מפרסמים עמודי נחיתה בפייסבוק, אנו בעצם משלבים אותם בתוך האתר והלקוח אינו מרגיש שהוא חשוף לפרסומת שהיא.

יתרון בפרסום ברשת פייסבוק הוא השימוש בכפתור ה LIKE

ברגע שאחד המשתמשים מגיע לעמוד הנחיתה המשולב בעמודי פייסבוק ומבצע לחיצה על כפתור אהבתי או בלועזית LIKE, כל החברים הרבים והקבוצות השונות אליהן הוא משתייך יראו את הפעולה שעשה, ומתוך סקרנות ועניין, יגיעו גם הם לעמוד הנחיתה דרך הקישור על הקיר של אותו משתמש.

ניתוח סטטיסטי של אוכלוסיות שונות הנכנסות לעמודי הנחיתה

בעוד שבאתר אינטרנטי רגיל לוקח זמן רב לפלח את הקבוצות השונות המקליקות לדף הנחיתה, ברשת פייסבוק הבנויה על קבוצות משותפות בעלי מאפיינים משותפים, העבודה קלה בהרבה וניתן לנתח את הנתונים ע"י גיל הגולשים, מינם, תחום עיסוקם, ועוד...

הפרסום בעמודי נחיתה בפייסבוק, מאפשר כלים רבים יותר לבדיקת קהל היעד ובחירת דברים אשר יענינו אותם.
פרסום ממוקד שכזה, יחסוך הגעה מיותרת של לקוחות שאינם קהל היעד הטבעי של המוצר אותו מעוניינים לפרסם.