בית | הקמת קמפיין פרסומי

הקמת קמפיין פרסומי

הקמת קמפיין פרסומי - לעיתים קרובות אנו מקליקים על מודעות פרסום שונות באינטרנט. הפרסומות האינטרנטיות לרוב מעבירות אותנו לשלושה סוגים עיקריים של תוצאות שוונת, מיני סייט, דף נחיתה או אתר אינטרנט. מה תפקידו של כל אחד מאפיקי הפרסום השונים? מה זה מיניסייט? מדוע דף נחיתה צריך להיות תמציתי? האם באמת אתר באינטרנט מגדיל את הסיכויים להגדלת מאגר הלקוחות הפוטנציאלים שלנו?

דפי נחיתה - מיניסייט וקמפיינים

מיני סייט, מהו?

מיני סייט הינו אתר קטן עם מספר עמודים ממוקדי רעיון שמטרתו קידום המוצר של הלקוח.
מיניסייט יכול להיות קטע וידאו בו קריין מציג את העסק, טקסט קצר ועוד. בעזרת המיני סייט תוכלו להשאיר את הפרטים שלכם על מנת שבעל העסק יוכל לחזור אליכם. ולמעשה המיני סייט הינו חיוני בעיקר לעסקים קטנים וחדשים. בצורה זו ניתן לקבל חשיפה מקסימלית במחיר מינימלי.

דף נחיתה, מהו?

דף נחיתה הינו דף אחד הממקד את הפרסום שלכם. דף הנחיתה צריך להיות כתוב בצורה תמציתית וממוקדת. על מנת שגולש המבקר בדף הנחיתה שלכם יקבל את כל המידע הרלוונטי שהוא צריך בעזרת מספר שורות. את דף הנחיתה כותבים בד"כ קופירייטרים מנוסים שיודעים לחבר את המילים הנכונות ולברור את העיקר מהתפל, על מנת שהלקוח יקבל מלל תמציתי, חלק ומדויק. בניית דף נחיתה

אתרי אינטרנט או דפי נחיתה וחשיבותם בקידום מוצר

באמצעות אתר באינטרנט יכול כל בעל עסק לחשוף את העסק שלו לאלפי גולשים פוטנציאלים.
בשנים האחרונות כמות האנשים שהחלה לגלוש באתרי קניות ובאתרי שרות, גדלה מיום ליום.
ולכן חשוב למקד את הפרסום באמצעות כלים אלו במקום ובזמן הנכון לניצול האופטימלי.

אם פעם גלישה באינטרנט הייתה מנת חלקם של צעירים בלבד הרי שכיום גם המבוגרים גילו את יתרונותיו של האינטרנט, וכמו כן בשנים האחרונות אנו רואים במגמת עלייה את הרכישות והפעולות שהם לוקחים חלק בהם.
מצב זה מגדיל את נתח השוק הנכנס לאינטרנט, ולכן בניית אתר תדמיתי או דף נחיתה יוכלו להביא אתכם ליעדים שהצבתם לעצמכם יותר בקלות.

היעדים של דפי נחיתה ואתרי האינטרנט דומים, ומטרתם היא לקדם את העסק שלך לניצול אופטימלי!
ברוב המקרים מחירי אתרי אינטרנט גבוהים מהקמה של דפי נחיתה, ואפקטיביים פחות להבאת לקוחות פוטנציאליים באופן ממוקד.

קמפיינים ממומניםקמפיינים ממומנים לדפי נחיתה

דפי נחיתה, מיניסייטים ואתרים לא תמיד יופיעו בצורה אופטימאלית במנועי החיפוש השונים, ולכן חברות שונות כגון: 
גוגל (google) שהיא החברה המובילה בתחומה, נתנה לבעלי האתרים את האופציה להכניס מודעות פרסומיות המשווקות את פרי יצירתך לתוך אתרם, או כמודעה בדפי החיפוש האינטרנטיים, וזאת בעבור כסף על כל הקלקה של הגולשים על אותה מודעה שמובילה לאתר, דף הנחיתה או המיניסייט שברשותך.

השילוב של דף נחיתה מנצח וקמפיין המביא המרות טובות יכול להביא את המוצר או השירות שאתם מספקים למכירות גבוהות יותר. היום ניתן לעשות גם את דף הנחיתה ואת הקמפיין באופן עצמאי וגוגל אף מעודדים זאת אך קידום טוב דורש השקעה לכן מומלץ לתת למומחי קידום לעשות זאת.

רוצים לתת לנו לעזור לכם? ניתן לפנות לצוות פר ייעוץ ובניה נכונה של דפי נחיתה
מעוניינים לבנות דף נחיתה חינם לחצו על בניית דפי נחיתה!