בית | דף נחיתה > אתר אינטרנט

דף נחיתה > אתר אינטרנט

דף נחיתה - אתר אינטרנט

דף נחיתה גדול מאתר אינטרנט אינה סתם משוואה מתמטית זו המציאות של העידן האינטרנטי.
בכתבה זו נעבור על יתרונות של דפי נחיתה ואף נעשה השוואה של דף נחיתה אל מול אתרי אינטרנט.

דפי נחיתה - יתרונות

  1. דפי נחיתה לרוב ברורים לגולש, כבר עם כניסתו הוא מבין במה מדובר.
  2. אין נתיבי מילוט – גולש שנכנס חייב להביט בדף.
  3. טופס יצירת קשר גדול וברור והגולש לא צריך לחפש באתר בכדי למצוא אותו.
  4. הטקסט ממוקד ומכוון שהוא הדבר היחידי בדף הוא מושך יותר את העין של הגולש.
  5. מחיר דף נחיתה לרוב זול משמעותי מהקמת אתר אינטרנט.
  6. אין צורך לכתוב הרבה בדפי נחיתה (רק עמוד בודד).
  7. ניתן לשווק אותו ברשת חינם דרך קישורים, פייסבוק, דיוור ועוד...
  8. דפי נחיתה לעיתים מביאים יותר המרות מאתרים עם עשרות - מאות עמודים.
  9. לוקח מעט זמן לבנות דף נחיתה. (במערכת של פר ניתן ליצור דף נחיתה בפחות מ-5 דקות).
  10. דף נחיתה לא בדרך כלל קטן מבחינת נפח אחסון ולכן אחסונו זול יחסית.

דף נחיתה מול אתר אינטרנט

 

דף נחיתה

אתר אינטרנט

מיקוד הטקסט

ממוקד מאוד. מכיוון שכל הדף עוסק במוצר ולעיתים דף אחד יותר טוב מאתר עם אלף עמודים.

לא ממוקד. לרוב מכיל כמות רבה של דפים המבלבלים את הגולש שלא יודעים מה המוצר או השירות המוצע.

 

יצירת קשר

מובלט. מתאפשר בידי טופס צור קשר בולט, טלפון, אימייל ועוד.

לא מובלט. לרוב קשה למצוא אותו והוא קטן מאוד אם בכלל.

משיכת הגולש

מושך. המילים הגדולות והכיתוב הקצר מהוות כמקור משיכה מצוין (הגולש לא צריך לקרוא הרבה כדי להבין)

לרוב לא מושך,הכיתוב רב ומבלבל מאוד את הגולש וככה הוא אינו יודע איזה טקסט רלוונטי לגבי מה שהוא מחפש

הישארות הגולש בדף  

לרוב הגולש נשאר עד שמסיים לקרוא את הטקסט הכתוב

לרוב הגולש יוצא מהאתר וכמעט ולא קורא את הכיתוב (גם אם כן לרוב מפסיק באמצע בגלל אורכו)

מחיר

לרוב זול הרבה יותר מאתר.

לרוב יקר פי כמה מדף נחיתה

זמן בנייה

קצר מאוד. מכמה דקות ועד מספר ימים

ארוך מאוד. מספר ימים ועד חודשים. (תלוי במורכבותו)

המרות

לרוב דף נחיתה מביא יותר המרות בגלל המיקוד, הטקסט, צורת בנייתו.

לרוב פחות המרות אך תלוי במוצר או השירות.

 
לסיכום דף נחיתה > אתר אינטרנט:
אתר אינטרנט מאפשר הצגת מידע רב יותר, שימושיות, חזרה לאתר על מנת לצפות בעדכונים אחרונים, מידע והיכרות רחבה יותר של הגולש עם המוצר הנדון אך עם זאת כפי המצוין לעיל דף נחיתה נותן מענה אופטימאלי במיקוד המוצר, השירות ומכירתו לקהל הגולשים.
לומר שהיום כבר לא צריך אתרי אינטרנט לא ניתן לומר באופן חד משמעי אך אין ספק שאת היתרונות והיעילות של דפי הנחיתה צריך לקחת בחשבון ומומלץ לבדוק את האפקטיביות שלהם לגבי המוצר או השירות אותו אתם מציעים.