מספר טיפים של לעשות ולא לעשות בדף נחיתה אשר יאפשרו לכם בעלי עסק כזה או אחר למקסם את קידומו ושיווקו של המוצר שברשותם לקבלת המרות גבוהות יותר.
- אסור שבדף נחיתה יהיו פרסומות – זה נתיב מילוט לגולשים.
- אסור שבדף נחיתה יהיו קישורים, הם עוד נתיבי מילוט לגולש.
- תמונות ברורות בעמוד הממחישות את המוצר שאתם מוכרים.
- לתת לגולש מבחר דרכי התקשרות (צור קשר, טלפון, אימייל) וזכות הבחירה לבחור את המתאימה לו ביותר.
- הכותרת והמלל בעמודי נחיתה צריכים להיות עניינים ולא ארוכים מידי.
- אם שמים סרטון לדאוג שבסרטון יהיה המחשה הכי טובה למוצר ושהכיתוב ימליץ ואף יסקרן את הקורא להפעיל את הסרטון.
- מלל ממוקד, איכותי ומובן לקונים פוטנציאליים.
- במידה וניתן להוסיף חצים, שלבים שיובילו את הגולש למטרה.
- להדגיש את המילים החשובות, הטלפון ונתונים שאתם רוצים לנכון שהגולש יראה.
- לא להוציא את הגולשים מהדף במידה ולא חייבים. (אתר אינטרנט, פייסבוק, טוויטר)