בית | טיפים של לעשות - לא לעשות בדף נחיתה

טיפים של לעשות - לא לעשות בדף נחיתה

טיפים בדף נחיתה לעשות - לא לעשות

מספר טיפים של לעשות ולא לעשות בדף נחיתה אשר יאפשרו לכם בעלי עסק כזה או אחר למקסם את קידומו ושיווקו של המוצר שברשותם לקבלת המרות גבוהות יותר.

  • אסור שבדף נחיתה יהיו פרסומות – זה נתיב מילוט לגולשים.
  • אסור שבדף נחיתה יהיו קישורים, הם עוד נתיבי מילוט לגולש.
  • תמונות ברורות בעמוד הממחישות את המוצר שאתם מוכרים.
  • לתת לגולש מבחר דרכי התקשרות (צור קשר, טלפון, אימייל) וזכות הבחירה לבחור את המתאימה לו ביותר.
  • הכותרת והמלל בעמודי נחיתה צריכים להיות עניינים ולא ארוכים מידי.
  • אם שמים סרטון לדאוג שבסרטון יהיה המחשה הכי טובה למוצר ושהכיתוב ימליץ ואף יסקרן את הקורא להפעיל את הסרטון.
  • מלל ממוקד, איכותי ומובן לקונים פוטנציאליים. 
  • במידה וניתן להוסיף חצים, שלבים שיובילו את הגולש למטרה.
  • להדגיש את המילים החשובות, הטלפון ונתונים שאתם רוצים לנכון שהגולש יראה.
  • לא להוציא את הגולשים מהדף במידה ולא חייבים. (אתר אינטרנט, פייסבוק, טוויטר)