בית | איך לקדם - לשווק דף נחיתה

איך לקדם - לשווק דף נחיתה

 לקדם - לשווק דף נחיתה

יצרתי דף נחיתה מדהים, מה עכשיו? איך לקדם אותו ברשת? כיצד לשווק אותו? ואולי אפילו הכי חשוב היכן? השאלות האלו נשאלות תמיד כאשר אנו רוצים לעשות קידום ולהפיץ מוצר או שירות. בכתבה זו ננסה להסביר כיצד לעשות קידום אפקטיבי ויעיל לדף הנחיתה שלך.

יצרתי דף נחיתה מה עכשיו?

לפני שבכלל נתחיל בשיווק והפצתו של דף הנחיתה המעוצב, צריך ראשית להסתכל עליו ולעשות תיקונים של מלל, דקדוק, הדגשה של מספר הטלפון, צבעים וכוונון עדין אחר במידה וצריך. לאחר שבדקנו שהכול נראה כמו שצריך מתחיל החלק השני שהוא קידום דף הנחיתה ברשת האינטרנט:

קידום דף נחיתה בפייסבוק

פייסבוק כנראה המקום החם ביותר באינטרנט וברשתות החברתיות ככלל.
בפייסבוק ישנן מספר אופציות לקידום העמוד נחיתה שיצרנו.

1. הכנסת הקישור בכל תוכן שאנו מעלים בפרופיל האישי, קבוצה ובדף המעריצים (הלייקים).

2. העלאת העיצוב שיצרנו ישירות לעמוד המעריצים בפייסבוק.
באינטרנט ניתן למצוא סרטונים רבים והדרכות כיצד לעלות עמוד לדף המעריצים.
מאתר פר כל שיש לעשות זה פשוט לגזור את העיצוב באמצעות צילום מסך או כלי החיתוך הנמצא במערכות ההפעלה השונות: ווינדוס ויסטה, ווינדוז 7 (אין כלי חיתוך בווינדוס Xp).
לאחר חיתוך הדף יש להקטין אותו לממדים של רוחב עד 520 פיקסלים וגובה מותאם לפי התמונה.
(גובה התמונה פחות חשוב מכיוון שאין הגבלה כלשהי בפייסבוק אך עם זאת מומלץ לא לתת לגולשים לגלול יותר מידיי).

3. יצירת קמפיין בפייסבוק - קידום ממומן בפייסבוק אינו דבר מסובך יתר על המידה וכל אחד יכול לעשות (לעיתים לא בצורה אופטימאלית ולכן מומלץ לתת למומחים לעשותו) אך אם בכל זאת החלטתם להיכנס להרפתקה זו, תוכלו לקדם את עסקכם או את השירות שאתה מציעים בצורה שתביא לחשיפה גבוהה יותר של דף הנחיתה שיצרתם.

קידום דף הנחיתה בגוגל

1. דף הנחיתה במערכת פר מותאם לקידום אתרים אורגני (קידום חינם) המתבצע אוטומטית בחיפושי גוגל על מנת לשפר את דירוגו במנוע החיפוש יש לכתוב תוכן בצורה נכונה (ניתן למצוא בהרחבה ברשת)

2. הכנסת כתובת דף הנחיתה בתור קישור באתרים, פורומים, אינדקסים ובכל מקום שבו ניתן לקדמו.

3. קידום ממומן בגוגל – בעזרת קמפיין ממוקד ואיכותי ניתן להגיע לכמות חשיפות גבוהה ובכך להשיג לידים לשירות או המוצר אותו אתה מציע. קמפיין גוגל ניתן לעשות באופן עצמאי או דרך מומחים של קמפיינים בגוגל.

בנוסף דפי נחיתה מומלץ לקדם בכל מקום אפשרי שיכול להביא לקוחות פוטנציאלים: דפוס, שיתופי פעולה עם אתרים או עסקים אחרים, אימיילים ומאגרי מיילים מאושרים לקבל מייל פרסומי ועוד...

קידום או שיווק של דף נחיתה אינו דבר הדורש ידע מיוחד או תואר בתכנות, ישנם אמצעים רבים חינמיים אך מומלץ לשקול קמפיינים של גוגל או פייסבוק אשר בהם ניתן לקבוע את התקציב מראש ובכך למנוע חוסר ודאות בנוגע להשקעה של קידום – שיווק דף הנחיתה שלכם.