בית | ניהול מוניטין ברשת

ניהול מוניטין ברשת

זקוקים לניהול מוניטין ברשת? מוניטין הוא אחד מהדברים החשובים ביותר בעיצוב האופי של האדם בכלל והאדם הציבורי בפרט. מרבית אנשי הציבור חווים מידי יום ביקורות קשות על החלטות שביצעו או לא ביצעו, כאשר הקהל לא מרוצה מההחלטה הביקורות השליליות לא מאחרות להגיע. בעבר הפגיעה במוניטין של איש ציבור הייתה קשה יותר מאותה הסיבה כי העיתונות הייתה כתובה, העיתון של היום הוא העטיפה של הדגים של מחר לכן, הפגיעה הישירה הייתה נעשית אך זיכרונם של הציבור לא מוכתם לטווח הארוך. כיום, ניהול המוניטין קשה יותר מאותה הסיבה כי כל כתבי העת מועלים ישירות אל הרשת, הרשת היא למעשה מאגר המידע הגדול ביותר, המידע זמין ונגיש לנו בכל שעה ובכל רגע נתון, לכן אם נחפש איש ציבור כלשהו במנוע החיפוש נמצא גם את הביקורות השליליות שנכתבו עליו בשנים האחרונים (כל מה שעלה לרשת).


ניהול מוניטין במנוע החיפוש של גוגל


ככל שישנו עניין סביב איש הציבור/מותג/ארגון כך מנוע החיפוש של גוגל יעלה את התוצאות גבוה במנוע החיפוש. למנוע החיפוש של גוגל אין הפרדה בין תוכן שלילי וחיובי, לכן אם ישנם כמה תכנים שליליים ברשת אזי שם המותג ישירות ישויך לכתבות וכתבי עת בהם שם החברה או איש הציבור מוזכר. על מנת לשמור על שמכם הטוב תצטרכו לבצע ניהול מוניטין ברשת האינטרנט, מה הכוונה? תוכלו לפנות לחברות השונות המבצעות ניהול מוניטין, חשוב שתבחרו את החברה המקצועית ביותר בתחום על מנת ששמכם הטוב יחזור לכותרות והכתבות הכוללות ביקורות שליליות ייעלמו.


איך מעלימים תוצאות חיפוש שליליות?


את תוצאות החיפוש במרבית המקרים לא ניתן להעלים אלא "לסלק" לעמודים רחוקים יותר. אם הביקורת השלילית עלתה באתר מסוים ניתן לפנות אל האתר בבקשה להוריד את הכתבה או לכתוב כתבה מנגד, אם בעל האתר מתנגד תוכלו לקדם מילות מפתח במנוע החיפוש ובכך להרחיק את התוצאות הכוללות ביקורת שלילית.


דבר נוסף אותו ניתן לעשות הוא, אם מדובר בחברה או באיש ציבור ניתן לכתוב ערך בויקיפדיה, ערך זה יתפוס תוצאת חיפוש נוספת ובכך אנו יודעים כי אנו בדרך הנכונה לניהול המוניטין במנוע החיפוש של גוגל. ככל שתכנים בעלי ערך חיובי יעלו לרשת כך התוצאות השליליות ידחקו וימצאו את עצמם בדפים האחרונים של מנוע החיפוש. לסיכום, ככל שתוכן חיובי יותר יעלה לרשת כך התוכן השלילי ידחק הצידה ויפנה את מיקומו לתוכן החיובי.