דפים בפייסבוק או דף נחיתה בגוגל, מה עדיף? כחלק ממכלול רחב של דרכי שיווק שונים באינטרנט אנו חייבים להבין מהם דפי נחיתה? איך ליצור עמודי נחיתה איכותיים ובאיזה מדיה אינטרנטית מומלץ לקדמם?
דף נחיתה בפייסבוק או בגוגל, למה צריך?
דף נחיתה בפייסבוק
דף בפייסבוק זה אותו עמוד מעריצים שכל אחד בעל חשבון משתמש יכול ליצור לעצמו למטרות שונות: קידום מוצר, רעיון, קידום אתר, אירועים ואינטרסים שונים לפי הצרכים של כל משתמש אשר הוא.
את עמוד הנחיתה בפייסבוק ניתן ליצור באמצעות מלל חי אותו רושמים ישירות בדף, העלאת תמונה מעוצבת ולעיתים אפילו עם קישורים, המשקיעים יותר מקימים היום אתרים פייסבוקיים לכל דבר, מאתר קטן – מיניסייט ועד אתר גדול המכיל אינפורמציה של מספר דפים המשולבת עם תכנות ואינטגרציה עם פייסבוק שתפקידם של כל אלו זה להזמין את הגולשים לעשות את פעולת הקניה בצורה זו או אחרת.
דף נחיתה בגוגל
דף נחיתה בגוגל זהו דף שניתן לבנותו במערכת של דפי נחיתה, תפקידו דומה לזה של עמוד הנחיתה ומטרתו לקדם מוצר או שירות.
עמוד הנחיתה נוצר באמצעות קוד, מערכות ניהול תוכן שונות או מערכות לבניית דפי נחיתה ועוד...
קידומו נעשה באמצעות שיווק רשתי ובדרך כלל באמצעות קמפיינים ממומנים בגוגל אך לעיתים גם דרך קידום אורגני, במידה והוא כתוב בנוסח איכותי וטוב לקידום אתרים, מבנה עימוד נכון המביא את הגולשים לעשות את הפעולה אותה אנו רוצים שיעשו אשר לרוב זה יהיה רישום בטופס צור קשר, להתקשר טלפונית לקבלת פרטים נוספים או הבאת הלקוח לדף הסליקה לרכישת המוצר.
יצירת עמודים או דפי נחיתה – טיפים קטנים לדף גדול!
עמוד נחיתה טוב יכיל מספר פרמטרים חשובים:
כתיבה מעניינת- מלל קליט, נוח המושך משתמשים ולא מלל ארוך ומייגע שיבריח את הגולשים בטרם עתבמידה והוחלט להכניס יותר מ-5 משפטים אז יש לגרום לגולש להישאר ע"י פיסוק נוח ונעים וללא שגיאות כתיב מיותרות.
טופס צור קשר – טופס יצירת הקשר הינו גורם חשוב שאמור לעזור לגולשים לייעל את התהליך, בפייסבוק כיום יצירת הטופס יותר מסובכת מלהשתמש בטופס המגיע באופן אוטומטי במערכות שונות.טלפון- טלפון, פלאפון הינם פרט הכרחי לטופס טוב ובמידה וניתן אף להדגישם מיתר המלל.