דף נחיתה הינו הדף שאליו אנו מפנים את הגולשים .
על דף הנחיתה להכיל הסבר קצר ומושך של המוצר אותו אנו רוצים לקדם.
מטרת דפי הנחיתה היא לגרום לגולש להגיע אלינו ולבצע פעולה כגון : רישום פרטים , הכנסת כרטיס אשראי, התקשרות טלפונית...
לא מומלץ לשים את דף הנחיתה כדף הבית העמוס בפרטים רבים אלא לייחד לו דף נפרד.
יצירת מספר עמודי נחיתה תשיג תוצאות טובות יותר.
ככל שנשפר את דף הנחיתה , כך יעלה יחס ההמרה. (המדידה להצלחת הדף).
לדוגמא: אם 2000 איש נחשפו לאתר ו20 מהם הפכו ללקוחות - יש לנו 1% המרה.
אם נשפר את יחס ההמרה ל 4% , נגדיל את מס' הלקוחות שלנו פי 4 .
דף נחיתה מוצלח - טיפים
טופס הפרטים צריך להיות מצומצם וללא שדות חובה.
המודעה המובילה לדף הנחיתה צריכה להתאים גם בתוכן וגם בפעולה המתבקשת.
הכותרת בדף נחיתה צריכה להיות מעניינת וממוקדת.
כל דף צריך להזמין את הגולש לפעולה.
דף נחיתה שלא יעשה כך, עלול לגרום לגולש לצאת מהאתר.
לטקסט בדף נחיתה חשיבות מכרעת.
יש לכתוב בשפה יפה וללא טעויות כתיב.
על הכתיבה להיות בנימה אישית תוך שימת דגש על פנייה אישית לגולש והעברת התחושה כי אכפת לנו ממנו ואנו נותנים לו את מירב תשומת הלב.
על מנת לכתוב דף נחיתה מוצלח יש לשלוט היטב ברזי הכתיבה השיווקית ובהבנה מעמיקה של עקרונות השיווק באינטרנט.
חשוב להשקיע בתוכן הכתוב לא פחות מאשר בעיצוב האתר עצמו.
לכותבים המקצועיים חשיבות רבה בהצלחת האתר.