(mini site) מיני אתר או מיני סייט מוצלח הוא זה המצליח לכוון את הגולש ולהביאו לביצוע פעולה מסוימת אשר נרצה שיבצע כגון: רכישת מוצר כלשהו, הרשמה לרשימת תפוצה כלשהי, היחשפות למבצע אטרקטיבי ועוד..
עיצוב מיניסייט מוצלח יוביל את המפרסם להצלחה בטוחה אשר תתבטא בהפיכת הלקוח הפוטנציאלי ללקוח של ממש.
שימוש נכון בכותבים מקצועיים ובמעצבי אתרים מוכשרים ובעלי ניסיון, יוסיפו גם הם להצלחת המיני אתר והשפעתו על הלקוח הפוטנציאלי.
כאשר ניגשים ליצור מיני סייט, חשוב להגדיר מראש מהי מטרתנו הסופית ולמקד את העמוד לביצוע המשימה.
ראשית יש להגדיר ביחד עם מזמין העבודה מהם יעדיו, מיהו קהל היעד וקוים כלליים למראה העמוד המבוקש.
לאחר מכן יש לשתף את הכותבים המקצועיים ואת המעצבים הגרפים בדרישות הלקוח ולהתחיל בעבודה.
על המיני אתר להיות תמציתי וממוקד כמה שיותר.
עומס יתר עלול להכביד על הגולש ולגרום לו לעזוב ולהמשיך לאתר אחר.
התוכן צריך להכיל בתוכו מידע שיווקי תמציתי, בתוספת של מבצע מסוים או הטבה כלשהי, אך חשוב תמיד להשאיר מקום לסקרנותו של גולש ולגרום לו להגיע בסופו של דבר לבצע את המטרה שהוגדרה מראש כגון: הרשמה, רכישת מוצר, צפייה באובייקט כלשהו ועוד..
ככל שמיני אתר יהיה מושקע ויזואלית וישדר רצינות ואיכות, כך ירגיש הגולש כי מדובר במפרסם רציני שיש לו מה להציע וכי למוצר המסוים יש אנשים רציניים העומדים מאחוריו.
ניתן להוסיף לעמודים במיני אתר גם תמונות שונות המשדרות רצינות, אמינות וכו..
לסיום, יש לתכנן היטב את המשך פעולותיו של הגולש והעברתו לאן שתכננו מלכתחילה שיגיע.
ניתן להשתמש בכפתור בולט אשר לחיצה עליו תקפיץ את הגולש למקום המבוקש וחשוב
להשאיר גם מקום לדמיון הגולש ולא לרשום לו את כל הפרטים בבת אחת.
לאתגר אותו ובכך לגרום לו ללחוץ על הכפתור ולהגיע למקום המסוים שהועדנו לו.
חשוב לזכור - מיני אתר או מיני סייט מוצלח הוא זה אשר מצליח להמיר 10% מבין הצופים אשר בחרו להיכנס לאתר ולהופכם ללקוחות.