בדף נחיתה הטופס מהווה גורם חשוב לא פחות מהטקסט, אחרי שמשכנו את תשומת לב הגולש, חייבים לתת לו את הכלים הכי פשוטים ליצור איתנו קשר.
שדות מילוי מרובים - אם בדף הנחיתה יימצא טופס יצירת קשר עם המון שדות למלא זה יקשה על הגולש ולכן ייתכן שיעזוב את הדף ולא משנה עד כמה הכיתוב טוב.
שדות חובה - כאשר נותנים לגולש את זכות הבחירה אם למלא את השדות זה יעלה באופן דרמטי את הסיכויים שהוא ישלח לכם את הטופס ולכן הטופס בדף נחיתה מומלץ להכניס מינימום שדות חובה בהתאם למה שצריכים לדוגמא: רישום לניוזלטר מצריך אך ורק מילוי של מייל, לקניית מוצר או שירות עדיף להכניס גם שדות בסיסיים כמו: שם מלא, טלפון, מייל ואולי תגובה \ הערות...